شکیرا

اخباروبیوگرافی هنرمندان

همه چیز در باره هنرمندان

شکیرا

شکيرا در يک خانواده فقير متولد شده ، پدرش جواهر ساز و نويسنده است . همسر سابقش 8 فرزند داشت ولی

 شکیرا تنها فرزند او ازهمسردومش بود او در بنج سالگی نخستین شعرش را به نام (LAROSA DE CRISTAL) نوشت

وبس از دریافت یک چابگر به عنوان هدیه شروع به نوشتن اشعار دیگری کرد ودر هشت سالگی بس از مرگ برادر

بزرگترش در تصادف با موتور سیکلت اولین اهنگش را با نام TUS GAFAS OSCURAS نوشت که نشانه ی غم بدرش

بود و وي در سن ۶ سالگی نواختن سازدهنی و در دوازده سالگی شروع به يادگيری گيتار کرد . در جوانی بدرش اورا

به یک رستوران محلی شرقی بردکه در انجا شکیرا برای اولین باردامبک(یک نوع طبل سنتی عربی ) را شنید وقبل

 
اینکه بداند. مشغول رقصیدن روی میزرستوران بود و همه ی حاضرین او را تشویق كردند

اولين البوم شکيرا به زبان انگيسی(laundryservice) سرويس لباسشويی است که در سال 2001 به بازارآمد و دليل
 
نامگذاري آن هم اين بود كه چون وقتي او عاشق است احساس تميزي و نو بودن ميكند. زيادی به خواندن به زبان
 
انگليسی را نداشت اگر چه به اندازه کافی به اين زبان تسلط داشت اما ترجيح می داد تا اسپانيايی بخواند .
 
تا زمانی که او با اميليو وگلوريا استفان همکاری مي‌کرد اين دو نفر او را قانع کردند تا به زبان انگليسی نيز بخواند .
 
و از اين رو او اولين آهنگ خود را به زبان انگليسی نوشت که اين ترانه با نام اعتراض (objectron) در آلبوم
 
سرويس لباسشويی جای گرفت
. اين آلبوم نيز با فروش باورنکردنی 13 ميليون نسخه روبرو شد که شکيرا در راس خواننده های انگليسی زبان
 
قرار گرفت
. سپس با نمايش موزيك ويديوي Whenever,wherever با يك سال تاخير ، تبديل به يك سوپر استار شد.
 
."Laundry Service"در جدول پاپ امریکا در جای سوم و "هر گاه ،هرزمان"نیز در بین ده آهنگ برتر قرار داشت
 
.آلبوم بعدی او  در بین ده آلبوم برتر و در مکان نهم قرار داشت.کمتر از یک سال پس از انتشار ان "
 
"سه برابر 300000 نسخه به فروش رسیده بود
 
.بازبینیها  از "Laundry Service " آن را به بخش های تاثیرگذارترانه های شکیرا به زبان انگلیسی تقسیم کرد ا
 
ما تقریبا تمام آن ها مطابق تصورات ذهنی او بودند.
 
اگر بخواهيم راجع به موسيقی شکيرا و خود او تعريفی کامل و مختصر ارائه دهيم بدون شک تعريف نويسنده
 
توانای کلمبيايي برنده جايزه نوبل ادبی گابريل گارسيا مارکز بهترين تعريف است : « موسيقی او ويژگی هايي دارد
 
که موسيقی هيچ کس ديگراين ويژگی ها را ندارد . هيچ کس نمی تواند مانند او بخواند و برقصد » . که من با
 
نظر ايشان صد درصد موافقم که اگر کسی که کنسرتهای شکيرا که تمامی(live ) يا همان زنده خودمان است
 
را ديده باشد و کليپ هايش رانگاه کرده باشد با نظر ایشان موافقت می کند .
 
ضمناً از خصوصيات شکيرا اين است که از طلا و جواهرات و همچنين انتخاب لباس بدش می آيد
 
به طوری که وقتی خانواده او مدت 3 سال او را با يک لباس خواب ديدند تعجب کردند
 
. همچنين شکيرا يک انسان خيرخواه نيز هست او يک موسسه خيريه دارد به نام Pies Descalzos
 
(پاهای برهنه ) که ميگويد : « هدف اين موسسه برپا داشتن مدرسه ها ، کمک به والدين برای
 
فرستادن بچه ها شون به مدرسه ، بجای فرستادنشون به کارو همچنين مدرسه بسيار پيشرفته ای
 
در کلمبيا برای کودکان فقير تاسيس کرده است که ظرفيت چند هزار دانش آموز را دارد

 

http://www.shakira.ru/music/shakira_la_loba.jpg

 

http://shakiragallery.persiangig.ir/image/shakira_foto_018.jpg

 

Shakira photo 053

 

Shakira photo 054

 

Shakira photo 055

 

Shakira photo 056

 

اینم همسر خانم شکیرا..........

به نظرتون کدوم قشنگتره...؟؟

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

ممل
ساعت1:18---7 اسفند 1390
سلام دوست عزیز خسته نباشی.
میدونی من این پیام تکراری رفع تکلیفی سلام وبلاگتون قشنگه و از اینجور حرفا رو نمیگم...
چون بی معنی و لوس شده اینجور کامنت ها میدونی که!
میدونی من هر روز آپم و همیشه هم وبلاگ هایی که آپن رو میام نظر میدم اگر هر روزم آپ باشن با همین نوشته پیامم میام کامنت میزارم واسه حمایت بیشتر وبلاگ نویس.
واست آرزوی موفقیت و خوشبختی روز افزون میکنم...
اگه دوست داشتی و سلیقه تون گرفت شما هم سری به وبلاگم بزنین
خووووووووشحال میشم
خدانگهدار
به امید دیدارمجدد
ازطرف مدیر وبلاگ قـــــــصرکــــــــــــاغذی
مـحمد رضا صادقی




mohammad (مدیر وب زمزمه و فارسی1
ساعت16:08---14 آذر 1390
سلام وبت خییییلییییییییی عالیه مممممنون
راستی من با تبادل لینک موافقم لینکم کن منم لینکت کردم
farsi1.zemzemehtv.download.loxblog.com
latriacion.loxblog.com
این دوتا آدرس وبامه تو هر دوتاش لینکت میکنم تو هم دو تا وبمو به اسم عنوانشون لینک کن
فعلا بای


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت12:06---2 آذر 1390
راستی قالبت خیلی ناناسههههههههه

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت12:04---2 آذر 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااام
اجی مهسای گل پاشو بیا که اپیدمپسرتم جای من ببوس


مهران
ساعت17:09---30 آبان 1390
سلام
چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من آپم
بدو بیا که منتظرمااااااااااااااااا


مرضیهههه
ساعت16:39---28 آبان 1390

سلاممممممممم آجی خشجلممم

من فکر میکنم آپیدم خودت پسرت و بچه های محلتون پاشید بیاید.


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت17:44---27 آبان 1390
وااااااااااااااااااااای اجیییییییییی
انقده ذوق وشوق کردم وقتی نظرتو خوندم
ناسییییییییییییییی
چه پسر ناسی دالی
واااااای قربونش برم
جای من بوسش کن


مرضیه
ساعت16:37---24 آبان 1390
سلام آجی جووووونم خوبی%??????
بابا دمت جهنم خیلی چیز توپی گذاشتی
ایوللللل
خیلی قشنگ بود

من عاشق شاکیرام خیلیییییی دوسش دارم


مهران
ساعت12:06---23 آبان 1390
سلام


ممنون که بهم سر زدی


@} ;-


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت14:19---22 آبان 1390
سلام اجی گلم
من عاشق شکیرام
مخصوصا رقصش
عالیه،نامبروان اما صداشو خیلی دوست ندارم
شوهرش از خودش قشنگتره که!!!
اجی گلم بیا که من دارم میرم دیگه واسه همیشه
گفتم بیام خداحافظی کنم
یه پست خداحافظیم گذاشتم واستون
بای گلم


رضا
ساعت0:47---20 آبان 1390
سلااااااام مهسا خانوم خوبی؟؟؟؟؟پسرت خوبه؟؟؟؟؟؟؟بدو که من اوووووومدم

مهران
ساعت20:36---19 آبان 1390
سلام

شرمنده.آخه چند وقت نبودم

آپت خیلی قشنگ بود

منم آپم

منتظرمااااااااااااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:,ساعت 16:45  توسط مهسا